15 April 2008

Fasa Kini Berakhir Satu Setengah Bulan Lagi

Terlalu banyak.

Terlalu banyak yang aku nak kongsi di sini. Sampai aku tak jadi kongsi (biasalah tu macam tu).


Kebelakangan ini, aku menghadiri beberapa acara yang aku anggap menarik, meluangkan masa bersama beberapa personaliti tanahair yang dihormati ramai, bertemu kawan2 baru di sana-sini dan kepala aku pulak berserabut dengan macam2 idea untuk macam2 perkara. Masa berlalu dengan begitu pantas sekali, dan aku pun tak cukup rajin untuk taip tentang semuanya di dalam blog ni.

Mungkin dua atau tiga acara/perjumpaan tu bolehlah aku rakamkan di blog ni, terutama sebagai tanda penghargaanku kepada sesetengah individu yang aku jumpa ataupun sebagai sumbangan kritikanku tentang sesuatu perkara yang sedia umum (NOTA: Kritikan juga adalah satu bentuk sumbangan).

Apa2 pun, aku cuma ada satu setengah bulan lagi untuk lakukan/siapkan macam2 dalam fasa hidup aku yang sekarang ni. Itupun setelah
deadline ditangguhkan selama 6 bulan. Mudah-mudahan deadline tak perlu ditangguhkan lagi. Selepas satu setengah bulan ni, bermulalah fasa baru dalam hidup aku.

Tak sabar pun ada. Gementar pun ada. Apa-apa pun, busy busy busy...

:)